Cytat

2024. május 20., hétfő

Saját karakterek és roxforti házaik


Sziasztok!
Egy különlegesebb bejegyzéssel készültem most nektek, amit amolyan inspirációnak is szántam, főleg magamnak, hogy végre meginduljon nálam az írás. :D Nemigazán láttam ehhez hasonló bejegyzést magyar oldalakon, blogokon, így gyorsan készítettem egyet, aztán esetleg, akinek van kedve megcsinálni, az nyugodtan tegye! Meg is jelölhettek akár, kíváncsi lennék ti (főleg, akik HP rajongók) melyik házba osztanátok a saját karaktereiteket. 😊 Én magam egyébként Mardekáros vagyok. :D 

De, nem is húzom tovább a szót, jöjjenek a beosztások, hogy melyik karakteremet hova raktam, vagyis a Teszlek Süveg hova osztotta őket be. :D Kellemes olvasást kívánok hozzá mindenkinek, főleg a Harry Potter rajongóknak. 💚
SERAPHINE ROSIER (Cruel Intentions)
HÁZ: Hollóhát (Ravenclaw)
Ehhez nem fűzök hozzá sok mindent, Seraphine karaktere kifejezetten okos, találékony és intelligens, nem véletlenül raktam őt ide. Néha talán sokszor túlságosan is okos, aminek páran nem igazán örülnek. Folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy a legjobb legyen a munkájában, és hát a Grim Reaper-Ügy bizony nagy előrelépés számára.. Talán nem kergeti magát őrületbe azzal, hogy tökéletes akar lenni...
  (Végülis, Spencer Hastings ihlette) 

ETHAN ROSIER (Cruel Intentions)
HÁZ: Griffendél (Gryffindor)
Seraphine tékozló testvére. A négy ház közül úgy éreztem, Ethant leginkább a Griffendélbe illene bele, a történetben a "bátorságának" sok jelentősége lett volna. A családjáért és a barátaiért tűzbe menne, ezek a legfontosabbak számára.  

NOEL MERTIERE (Cruel Intentions)
HÁZ: Mardekár (Slytherin)
Jajj, barátnőim (volt) kedvenc kávésfiúja. Noelt azért raktam a Mardekárba, mert eléggé egy titokzatos karakter, a titokzatosságát pedig a céljai eléréséhez használja fel. Őt is érte sérelem az életben, lehet, hogy a Grim Reaper által? Soha nem fogjuk ezt már megtudni... :D Pff. Találékony, eltökélt, picit ambíciózus jellem, aki tud ravasz is lenni, ha kell.

SHANON BROWN (Cruel Intentions)
HÁZ: Mardekár (Slytherin)
Shanont azért raktam ide, mert ahogy haladtunk volna előre a történetben, picit "manipulatív" szerepet öltött volna (természetesen a saját érdekében cselekedik ő is). Seraphine kollégája, legjobb barátnője, aki szabadszájú, életrevaló lány. Nem mellesleg hűséges a csapatához és mindig is vezető szerepre vágyott. Mondanám, hogy picit talán becsvágyó is, ami hát.. nem mindig rossz dolog.

RACHEL SAWYER (Crossfire)
HÁZ: Mardekár (Slytherin)
Jajj, Rachel. Imádtam őt írni. :D Na, ő az a karakter, aki az elején vagy ellenszenvet vagy rögtöni imádatot vált ki belőled. A főszereplőim közül ő és Seraphine ég és föld. Rachel kemény, durva, manipulatív, ambíciózus és mindent megtesz azért, hogy véghez vigyen valamit, amit a fejébe vesz. Nagyon makacs és nehezen nyílik meg, ami egy traumának köszönhető, amiről a későbbi fejezetekben nagy jelentőséget kap. Őt, Raven ihlette a Teen Titansból.  Vezető személyiség, aki utálja, ha irányítják.

MARK LOGAN (Crossfire)
HÁZ: Hugrabug (Hufflepuff)
Markot nem tudom máshol elképzelni, csak a Hugrabug házban. :D Igazi goofy-cool guy, akit rögtön már az elején megkedvel az olvasó (jobb esetben). Kedves, türelmes, becsületes, igazságosztó, keményen dolgozik és igazi hűséges guy. Szóval egy green flag, na. Őt két karakter ihlette anno: Stiles és Beast Boy a Teen Titansból, akinek a nevét el is loptam félig, sorry. :( 

MATT WINTERS (Crossfire)
HÁZ: Mardekár (Slytherin)
Rachel jegyese, aki nagyon-nagyon szereti a lányt. Úgy gondolom ő is beleillik a Mardekár-házba a jelleme alapján. Igaz, róla nem sokat tudtunk/tudunk meg a történetben, de a későbbiekben ő neki is nagy szerepe lett volna, ezért is került ebbe a házba. És... itt nem biztos, hogy a jó Mardekár jellemekre gondolok.

AVERY DUVAL (Crossfire)
HÁZ: Griffendél (Gryffindor)
Mark kollégája az ügynökségnél, aki nagyon határozott, céltudatos és nem szereti, ha más lányok (értsd: Rachel), a férfi körül vannak. De ez már mellékes szál a sztoriban. Nem fél kockázatot vállalni, főleg azokért, akiket szeret és igazi vezéregyéniség, aki utálja, ha dirigálnak neki.. kivéve, ha az a valaki Mark. 

AUDREY WINTER (Blood In the Water - Hannibal fanfiction)
HÁZ: Hollóhát (Ravenclaw)
Róla ti még nem tudtok sajnos semmit, de én igen, így nyugodt szível osztottam őt (is) be a Hollóhátba. Nagyon intelligens, okos, szinte mindent tud és imád új dolgokat tanulni a munkájával kapcsolatban (kriminálpszichológia). Ugyanakkor sokszor túlságosan is kíváncsi, ami néha bajba is sodorja őt. Nála egyébként a Mardekáron is gondolkodtam, mert vannak olyasfajta jellemei, de szerintem a Hollóhát jobban illik hozzá. Hannibalhoz és Chiltonhoz közel kerül, mindkettejüktől tanul valamit. Legyen az jó.. vagy rossz. Őt is nagyon szeretem/szerettem írni, érdekes karakter. 


Köszönöm, ha elolvastad ezt a bejegyzést! ❤

2 megjegyzés:

  1. Imádom az ilyen bejegyzéseket :D biztos, hogy hozok én is egy ilyen posztot ^.^ köszönöm az ötletet hozzá!
    Mindig érdekes, hogy mi alapján kerülne egy-egy karakter egy házba, úgyhogy tökre tetszett, hogy meséltél róluk, a képek nagyon hangulatosak :3 Blood in the water pedig egyre jobban csigáz fel, valamikor publikus lesz a történet? * - *
    #teamslytherin
    Jó magamat is a pottermore Mardekárba oszt, régebben Hollós voltam, aztán most már nem is tudom hány éve csak a Mardekár jön ki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tetszett! Hirtelen ötlet volt egyébként, mondom, hátha így jön egy picit ihlet is.. :D

      Úgy gondoltam megindokolom mindenképpen, hogy miért pont oda raktam őket, hogy értelmet nyerjenek és ne csak random rakosgassam őket. :D

      BITW történetét, ha minden jól alakul nyáron raknám fel, 5 fejezet még hátravan és utána szeretném majd publikálni. Július elején műtétem lesz, de talán nem fog sok időt elvenni a lábadozás, bár nagyon rettegek tőle... :')

      team #Mardekár!! :D

      Törlés

© Agata | WS
x x x x x x x.