Cytat

2024. május 12., vasárnap

Körforgás write tag #3-4.


Sziasztok!
Mostanság eléggé megvagyok mindennel csúszva, ez a bloggal sincs másképp. Sajnos lefoglalnak az óvodai dolgaim (készültünk Anyák-napjára, különböző programok, és még csak most jön az évzáró, ballagás) és a magánéleti is, aztán amikor van szabadidőm, akkor olvasok, vagy kertészkedek. Jelenleg ihlethiánnyal is küzdök, de remélem hamarosan tudok nektek novellát vagy történetet hozni, viszont nem ígérek egyelőre semmit sem. Addig is meghoztam a Körforgás write tag lemaradt két hónapját (március, április), ezeket is egyberaktam, mint az előzőeket. 
Jó olvasást kívánok hozzá mindenkinek! ❤
Szabályok:
  • Bármikor csatlakozhatsz – a korábbi hónapok kitöltése nem kötelező, de persze szabad.
  • Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  • A linktree segítségével jelöld a játék ötletgazdáját!
  • Ha másnál láttad a taget, linkkel jelezd, hogy tőle hoztad! (Engem Leah hívott ki)
  • A játék platformfüggetlen – bárhol találkoztál vele, átviheted magadhoz, akkor is, ha más platformon vagy aktív.
  • Jelölni szabad, de nem kötelező – beszállhatsz akkor is, ha senki nem hívott ki, és neked sem kell másokat jelölnöd. De ha szeretél meghívni embereket, megteheted, csak értesítsd őket.
  • A bannert vinni szabad, de nem kötelező.
  • Válaszolj a kérdésekre! (Ha van +1-es, azt se felejtsd ki!)
  • Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! (nem kötelező)
  • Ha van kedved, kommentáld akár az ötletgazdához, akár ahhoz, akinél láttad a taget, hogy kitöltötted, hátha bekukkantanak hozzád!
Márciusi kérdések:
Március - Ébredés 
  1. Reggeli vagy esti író-típus vagy? (Vagy valami egyéb?)
  2. Hogy viszonyulnak a karaktereid a reggelhez?
  3. Na és Te magad? :D Mennyire vagy nehezen/könnyen ébredő?
  4. Ha az volna a feladat, hogy ébredéssel kezdj egy történetet, mivel dobnád fel? (Ha van kedved, meg is írhatod a jelenetet.)
  5. Van valami érdekes moment, amire az elmúlt időben ráébredtél az írással kapcsolatban?
Válaszaim:
1. Reggeli vagy esti író-típus vagy? (Vagy valami egyéb?)
Változó, leginkább estinek mondanám magamat, de előfordult már velem, hogy kora reggel felkeltem csak azért, hogy folytassam vagy elkezdjem az írást. 

2. Hogy viszonyulnak a karaktereid a reggelhez?
Seraphine Rosier (Cruel Intentions régi blog) utálja, kivéve, ha már egy frissen lefőzött, gőzölgő kávé várja őt. Audrey Winter (Blood In the Water, Hannibal fanfic) koránkelős típus, nehezen alszik el, amolyan igazi éjjeli bagoly is tud lenni, de neki nincs baja a kora reggelekkel, mert olyankor végzi a szokásos futását is. :D 

3. Na és Te magad? :D Mennyire vagy nehezen/könnyen ébredő?
Van, amikor utálom a reggeleket, de például nyáron imádok korán reggel, 6 vagy 7 körül ébredni, mert olyankor süt már a nap, csicseregnek a madarak. Ahh, imádom. :D 

4. Ha az volna a feladat, hogy ébredéssel kezdj egy történetet, mivel dobnád fel? (Ha van kedved, meg is írhatod a jelenetet.)
Több ilyesmi jelenetet írtam már korábban (Cruel Intentions, Crossfire), én általában sablonosan kávézással dobom fel, szinte mindegyik karakterem kávézik, ezt magamtól vettem át, mert én konkrétan kávéfüggő vagyok, minden reggelemet így indítom, bár most sajnos egy időre az epém miatt hanyagolnom kell.... szenvedek is vele elég rendesen. :( 

5.Van valami érdekes moment, amire az elmúlt időben ráébredtél az írással kapcsolatban?
Imádok írni, de sajnos nagyon-nagyon rossz vagyok abban, hogy folytassak valamit, ezt viszont szeretném leküzdeni. Halogatós is vagyok, pedig imádok írni, annyira szeretem szabadjára engedni a fantáziám, viszont sokszor háttérbe szorítom az írást és minden mást előrébb helyezek. Ezt is szeretném elhagyni.. talán sikerül.

+1. Abeth márciusi kérdése: Szerinted mi történne veled, ha egyszer a saját történetedben ébrednél fel?
Úr meg az ég! :D Imádnám.. talán? Mondjuk, nem mindegy melyikbe. Cruel Intentions történetében nagyon imádnám, biztos, hogy összebarátkoznék Seraphine-al, legalábbis megpróbálnám. Crossfire történetemben is örülnék, bár jó lenne tudni, hogy milyen karakterként ébrednék.. ügynökként vagy áldozatként. Ott azért nem mindegy (mondjuk a CI-ben sem). Megemlítem azért a Hannibal ficemet is, ott valószínűleg nem sokáig lennék életben... kivéve, ha jól tudnám játszani a "lapjaimat". Azért talán valamennyire meglennék a nyomozós történeteimben, mert szeretek kutakodni, nyomozgatni és elég jó is vagyok bennük (khm, nő vagyok 😂😆), csak szerintem pont ez lenne a vesztem. A túlzott kíváncsiság. 


Április kérdések:
  1. Melyik a kedvenc évszakod és miért?
  2. Milyen évszakokat érintenek a történeteid? Van köztük domináns, vagy ami ritkán kerül elő?
  3. Van olyan történeted, ahol másmilyenek az évszakok, mint nálunk?
  4. Kihasználod az évszakok adta lehetőségeket az írásaidban? (Ha nem, akkor remélem, most kaptál egy ötletet. ;)) 
  5. Változnak az írós szokásaid az évszakokkal?
Válaszaim:
1. Melyik a kedvenc évszakod és miért?
Sokat gondolkodtam ezen a kérdésen, de először a tél ugrott be, viszont nagyon szeretem a nyarat is. A tél valahogy közelebb áll hozzám, imádom a hóesést, a sötétedést (még ha félek is a sötétben), meg sokszor megkaptam/megkapom, hogy néha hideg tudok lenni, akárcsak a tél.. 

2. Milyen évszakokat érintenek a történeteid? Van köztük domináns, vagy ami ritkán kerül elő?
Általában az ősz vagy a tél kerül nálam előtérbe, valahogy mindig ebben a kettő évszakban írom a történeteimet. A Hannibal ficem például késő ősszel játszódik és valószínű tél körül fog véget érni. Tavasz és a nyár szinte sose kerül elő nálam. 

3. Van olyan történeted, ahol másmilyenek az évszakok, mint nálunk?
Igen, például a történeteimben télen esik a hó, szép, nagy pelyhekben. 😂😂

4. Kihasználod az évszakok adta lehetőségeket az írásaidban?
Valamikor igen, valamikor nem. Ahol hangsúlyos az adott évszak, ott nyilván többet foglalkozok az időjárással, évszaki sajátosságokkal. 

5.Változnak az írós szokásaid az évszakokkal?
Nem igazán, talán régen, amikor még Atádon laktam, nagyon sokszor nyáron kiültem a teraszra vagy az erkélyre és ott írtam a történeteimet. Most közös laptopom van a párommal, aztán megegyeztünk, hogy a szobából nem visszük ki, mivel gamer laptop. :D Kicsit sajnálom, de előfordul, hogy olyankor előveszem a régi laptopom, aztán azzal kiülök, amíg az akksi engedi... vagy az óvodai gépemet elhozom és azon pötyögök... szigorúan "ovis" dolgokat. :)))))) 

Plusz kérdés lehetőségével nem élnék. 

Jelöltjeim:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© Agata | WS
x x x x x x x.