Cytat

2024. május 30., csütörtök

Körforgás write tag #5


Sziasztok!
Végre-valahára időben tudom hozni a Körforgás write taget, ami részben annak is köszönhető, hogy szabadságon vagyok + délelőttös vagyok és tele voltam/vagyok a héten ihlettel. Több jó hírrel is tudok nektek szolgálni. Mint láthatjátok ismételten egy bloggal kapcsolatos montázst állítottam össze, mint az összes eddigi Körforgás write tag bejegyzésnél (szándékosan, ha valaki figyelte ezeket). Ez viszont egy picit különbözik a többitől. Éééééés, akkor most jöjjönek is a jó hírek! 
Először is frissült a műhely menüpont, amit itt tudtok megtekinteni, felkerült egy újabb novella/több részes ötlet Dramione párossal. Másodszorra pedig: a blogon többször is elhintettem már nektek, hogy dolgozok egy fanfictionön, ami a Hannibal sorozaton alapul. Ebben az egy hétben folyamatosan jöttek az ötletek, és a héten három fejezetet is megírtam a történethez (köztük az egyik kedvencemet). Jelenleg a nyolcadik fejezetet írom, de ez biztos, hogy a hétvégére fog csúszni, ugyanis a párom szabadnapos + holnap én egésznapozok az óvodában. Úgy döntöttem, hogy a májusi taghez egy Hannibal és Audrey montázst hozok nektek, mert én már teljesen bevagyok zsongva, hogy folytathassam ezt a történetet. :D 
Terveim szerint, ha 90%-ban kész lesz a történet, akkor még Július előtt elkezdem felrakni a Feketekávéra. :) Remélem, minden a terveim szerint fog haladni, ugyanis alig várom már, hogy megismerjétek a történetet és a főszereplőmet, Audreyt is! 💗

Jó olvasást kívánok a bejegyzéshez! x
Szabályok:
  • Bármikor csatlakozhatsz – a korábbi hónapok kitöltése nem kötelező, de persze szabad.
  • Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  • A linktree segítségével jelöld a játék ötletgazdáját!
  • Ha másnál láttad a taget, linkkel jelezd, hogy tőle hoztad! (Engem Leah és Abeth hívott ki)
  • A játék platformfüggetlen – bárhol találkoztál vele, átviheted magadhoz, akkor is, ha más platformon vagy aktív.
  • Jelölni szabad, de nem kötelező – beszállhatsz akkor is, ha senki nem hívott ki, és neked sem kell másokat jelölnöd. De ha szeretél meghívni embereket, megteheted, csak értesítsd őket.
  • A bannert vinni szabad, de nem kötelező.
  • Válaszolj a kérdésekre! (Ha van +1-es, azt se felejtsd ki!)
  • Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! (nem kötelező)
  • Ha van kedved, kommentáld akár az ötletgazdához, akár ahhoz, akinél láttad a taget, hogy kitöltötted, hátha bekukkantanak hozzád!
Május: Zsongás 
Kérdések:
  1. Van olyan zene, amit szoktál íráshoz (előtt, alatt, után) hallgatni és teljesen bezsongsz tőle? Muti!
  2. Te ha írsz, inkább bezsongsz vagy elzsongulsz?
  3. A méhek szorgosak. Te hogy érzed, mennyire vagy szorgalmas, ha írásról van szó? (Nem egyenlő azzal, mennyi lehetőséged van írni.)
  4. …és rajokban élnek. Te hogy szeretsz írni, egyedül vagy másokkal? (És ha másokkal, akkor személyesen összegyűlve vagy online?)
  5. Hogy állsz a tömegjelenetekkel? 
Válaszaim:
1. Van olyan zene, amit szoktál íráshoz (előtt, alatt, után) hallgatni és teljesen bezsongsz tőle? Muti!
Spotifyn van több olyan listám is, amik leginkább párosokhoz köthető (pl.: Dramione). Általában, ha róluk írok, akkor azt a listát szoktam hallgatni. De van egy kifejezetten "writer vibez" nevezetű listám is, amit írás közben szoktam hallgatni a másikokon kívül. Külön a történeteimnek nem csináltam még lejátszási listát, de lehet, hogy a Blood In The Waternél ez megfog jelenni. 

2. Te ha írsz, inkább bezsongsz vagy elzsongulsz?
Változó, mondjuk általában én akkor szoktam írni, ha bevagyok zsongva és tele vagyok ötletekkel, ihlettel. Viszont előfordult már olyan is, hogy az írás közben ment el a kedvem, aztán hetekig rá se néztem a Wordre. 

3. A méhek szorgosak. Te hogy érzed, mennyire vagy szorgalmas, ha írásról van szó? (Nem egyenlő azzal, mennyi lehetőséged van írni.)
Igyekszem szorgos lenni, de nem mindig sikerül... vagy legalábbis nem annyira, mint amennyire szeretném. 

4.…és rajokban élnek. Te hogy szeretsz írni, egyedül vagy másokkal? (És ha másokkal, akkor személyesen összegyűlve vagy online?)
Sosem írtam másokkal és nem is szeretnék. :) Collabot én csak video editeknél tudok elképzelni, írás terén annyira nem. Egyszer olvastam egy olyan blogot, amit ketten írtak és látszott a különbség a két író között... ami egyébként nem rossz dolog, de furcsa volt úgy olvasni, hogy az egyik ilyen stílusban ír, a másik pedig másmilyenben. :D 

5. Hogy állsz a tömegjelenetekkel? 
Próbálom őket kerülni, de nyilván néha előfordul, hogy a történet megkívánja az ilyet. Én egyébként nehezebben írok olyanokat, mert sokszor megesett, hogy pár karakterről megfeledkeztem és teljesen háttérbe szorult... :D 

+ 1. kérdés, amit Abethnél láttam: A dolgozók fontos része egy kasnak. Mellékszereplők is egy történetnek. Ki a kedvenc mellékszereplőd, akit te alkottál? Miért? Mesélj róla!
A Cruel Intentions blogomban nekem Ethan Rosier és Shanon Brown volt a kedvencem. Noelt annyira nem mondanám mellékszereplőnek, bár.. nem sok részben tűnt fel, legalábbis amíg írtam azt a történetet. Shanont azért szeretem, mert a legjobb barátnőmről mintáztam (nem a negatív jegyeit!), és imádtam írni a badass, tökös csajt, aki szintén nagyon okos volt. Ethant pedig a titokzatossága miatt kedveltem, és mert a testvére, Seraphine a legfontosabb számára. Mindent megtenne érte. 

Jelöltjeim:

2 megjegyzés:

  1. Ahw, ez a montázs :3 nagyon kíváncsi vagyok a történetre, úgyhogy alig várom, hogy olvashassam ^.^

    Vártam playlistet :( szeretem másokét nézegetni, mert tök jó számokat találok :D

    Mondjuk úgy mással én sem írnék történetet, hogy ketten alkotjuk. Úgy írni együtt, mint mindenki a saját irományát, azt kipróbálnám, de valami collabot nem. egyszer csináltam sok-sok-sok-sok-sok éve, az is abból állt, hogy a másikat javítottam stilisztikailag és helyesírásilag.

    Tök jó, hogy kitöltötted ezt is, jó volt olvasni a válaszaidat, a műhelyre pedig már rálestem ;)

    VálaszTörlés
  2. Remélem, nem fogok csalódást okozni. :D Egyébként én is várom, hogy feltegyem nektek, mert nagyon szeretem írni.

    A BITW-hez tuti lesz playlist, de lehet mellé megosztom a másik kettőmet is. :D

    Köszönöm szépen! ☺♥

    VálaszTörlés

© Agata | WS
x x x x x x x.