Cytat

2024. augusztus 6., kedd

Wanted: Lina és a feketekávé, avagy hova lettem?

Sziasztok!

Tudom, tudom, borzalmasan eltűntem május óta, épp ezért lett végre időm arra is, hogy leüljek és megírjam nektek ezt a bejegyzést. Úgy éreztem, ezután a 2 hónap teljes káosz kihagyás után megérdemeltek egy gyors helyzetjelentést. 

Először is: Semmi sem úgy alakult, ahogy elterveztem, de ezt már ti is észrevehettétek, főleg mert semmi bejegyzés nem érkezett. Sajnálom, viszont elég sok minden történt velem ebben a két hónapban, részben ezek miatt se volt bejegyzés.. ráadásul elért ismét az írói válság, jelenleg ötlethiánnyal küzdök, hiába vannak tervezett, elkezdett történeteim, a lelkesedésem alább hagyott. Nem tudom meddig lesz ez így, de remélem minél hamarabb vége lesz. :(

Június: Készültünk az oviban az évzáróra és ballagásra, kirándulásra. Június 14-ig ezekkel voltam elfoglalva jobbára, utána pedig nyaralni voltunk, méghozzá Dubrovnikban 4 napot. 💖😌 Nekem ezzel egy álmom vált valóra, 2 éve tervezgettük párommal az utat, s idén végre összejött! Gondoltam rá, hogy majd írok róla egy beszámolót, tele képekkel, csak nem tudom érdekelne-e valakit, mivel nem kapcsolódik a blog témájához. Dubrovnik után lefoglalt még az utolsó 2 hét az oviból, aztán úgy volt, hogy Júliusban megműtenek, de elhalasztották a műtétemet, mert nagyon csúnyán megfáztam és köhögni kezdtem (egész évben nem voltam táppénzen, persze, hogy műtét előtt betegszek le). Így az is őszre csúszik. 

Július: A júliusi szabadságomat anyukámnál töltöttem Budapesten, több, mint 2 és fél hetet voltunk a sógornőmmel náluk. Családi programokat csináltunk, vagy elmentünk csak csajok csavarogni egyet a városba. Aztán egy hetet pihentem és nekem is megkezdődött a nyári óvodai ügyeletben a 2 hét munka, jelenleg az utolsó hetemet töltöm az oviba, aztán ismét szabadságon leszek, viszont ott is tele vagyok programokkal már.

Augusztus:  Ugyan jelenleg ezen a héten még dolgozok az oviban, utána két hétig szabadságon leszek, viszont nem tudom mennyire tudom aktivizálni magamat (megpróbálom), mert ahogy a páromnak is leállása lesz (Augusztus 17.-től), elterveztük, hogy ezt az egy hetet együtt fogjuk tölteni és szeretnénk még ide-oda utazni országon belül. Szóval.. meglátjuk mit tudok tenni a bloggal kapcsolatban. Mindenképpen szeretnék nektek hozni valamit, ha nem is novellát, de lehet elkezdem felrakni a Blood in the Water c. Hannibal fanficemet, még nem tudom, mert azt is félbehagytam (2-3 rész van vissza belőle). Ahogy időm engedni fogja, megpróbálok hozni nektek tartalmat!

Addig is kitartás mindenkinek és sok pihenést, kikapcsolódást kívánok még nektek a nyár utolsó heteire! 💖💗

x Lina. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© Agata | WS
x x x x x x x.