Cytat

2019. augusztus 30., péntek

Didn't say back

DIDN'T SAY BACK
fandom: one tree hill [tuti gimi]
páros: brooke/lucas
műfaj: általános, AU, egyperces, drabble és szomorú romantika (?)
besorolás: +12
leírás: Lucas végre kimondta mit érez a lány iránt, azonban Brooke-tól nem azt a választ kapja, mint amire számított.. igazából, nem is kap választ. 
egyéb megjegyzések: rövid egyperces, amit csak puszta "felindulásból" írtam, hogy kiírjam magamból a jelenlegi érzéseimet, ja és ebben az írásban kivételesen Brooke nem szereti Lucast. 
ajánlott zenék: 1 2 
kellemes olvasást kívánok! x
Ha megkérdezték volna, hogyan kerültek egy egyszerű, hétköznapi beszélgetést követően abba a szituációba, valószínűleg Brooke nem tudott volna rá választ adni. Jelentéktelen dolgokról beszéltek Lucasszal, aztán egyszer csak, minden előzmény nélkül kimondta neki. Ő pedig nem tudott rá választ adni, egyszerűen nem ment neki. Eszébe jutott minden olyan pillanat, amikor Lucas megbántotta őt, és azt a férfi nem vette észre. Vagy csak nem akarta. Tudta, hogy komikus látványt nyújtott azzal, hogy ajkai félig nyitva voltak a meglepettségtől, s azzal is tisztában volt, hogy tekintete döbbenetet sugárzott. Nem tudott mit mondani, hazudni nem akart, mert azzal csak még jobban megbántotta volna Lucast, ráadásul nem lett volna képes arra, hogy visszamondja neki. Főleg a nemrég történtek után, szimplán üres hazugságnak érezte az egészet. Hetekkel azelőtt ölni tudott volna, hogy azt a bizonyos szót hallja a férfitől, de most? Semmit nem érzett, csak ürességet, csalódottságot és keserűséget. Csalódott magában, mert nem tudta neki megmondani időben, hogy fontos volt számára, még valamikor hetekkel azelőtt. Brooke sose volt jó az érzései kimutatásában, azt ő is tudta magáról, no meg a legjobb barátja, Peyton is. Túl sok volt számára az elmúlt hónapok eseményei, egész egyszerűen betelt nála az a bizonyos pohár. Már nem tudta elviselni a hangulatingadozásait, különféle válaszait, kifogásait és szinte biztos volt benne, hogy Lucas se tudta, mit szeretne. Akkor ő, Brooke Davis honnan tudja?  Elege volt. Végre valakinek az első választása szeretett volna lenni, hiszen ő nem egy b-terv, vagy egy második opció. Szüksége van valakire, aki viszont akarja őt, s akinél végre első lehet, és nem kell azon aggódnia, hogy átveszik a helyét, vagy éppen lecserélik. Magának se szerette volna bevallani, de tudta, hogy csak szenvedett volna abban a kapcsolatban, mindig úgy érezte volna, hogy nem elég jó a férfinek. Megakart volna Lucasnak felelni.
Jobb ez így? Kérdezte magában, miután nem mondta vissza azt a bizonyos szót. Nézőpont kérdése, neki jobb, de a Lucasnak? Az már nem fontos, döntötte el magában Brooke. Most végre figyelhet magára és a céljaira is. Talán idővel elfelejti az egészet, s majd könnyed, kellemes gimis emléknek fogja fel a dolgot. Addig is, ha netán rá fog gondolni, mosollyal az arcán fogja letörölni a könnyeit. Mint ahogy mindig is tette, mert Brooke Davis egy erős nő volt, aki nem akarta, hogy mások gyengének lássák őt.
− Szeretlek – mondta neki Lucas halk hangon, tekintetét egy percre sem vette le a másikról.
Brooke nem mondta vissza. 
(Soha nem is fogja.)

8 megjegyzés:

  1. Annyira megörültem amikor láttam, hogy posztoltál. Mondom végre egész este olvasok egy jót,erre 2 perc alatt (vagy még annyi se😂) végeztem vele :( *szomorú szamuráj zene*
    Viszont imádtam! Örülök hogy végre ismét írsz, tudom nem könnyű időszakon vagy túl mert beszélünk,de nagyon jó látni hogy visszatértél! ❤❤❤

    Amugy miközben olvastam, nem tudtam eldönteni hogy Brooke vagy a te érzéseidet olvasom.. Nagyon jól megírtad!

    Puszillak ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Timi!

      Sajnálom, hogy csalódást okoztam drága barátnőm, de így is örülök, hogy ennyit tudtam írni. 3 hónap után azért na, nálam ez is eredmény. *sad reacts only*

      Annak viszont örülök, hogy tetszett azért. :) Hát, talán visszatértem, még nem tudom ? De jól esett ez az egyperces a lelkemnek. ❤️

      Szerintem mindkettőnkét, Brooke is szenvedett sokat, de igen, leginkább az enyémet olvastad.

      Puszi,
      Lina x

      Törlés
  2. Kedves Lina M.!

    Nagyon tetszett ez az egyperces, egyik blogos csoportban találtam rá a Facebookon. Meglepődtem hogy van aki még ír ebben a fandomban hiszen elég régi már :-). Nagyon élveztem minden sorát az írásodnakírásodnak, így ismeretlenül is párhuzamot tudok húzni a te érzéseid és Brooke érzései között (meg le is írtad a megjegyzésekhez hogy saját érzéseid miatt írtad meg).
    Kicsit ugyan out of characternek éreztem Brooke-t de nem volt vészes ;)

    Arra kíváncsi lennék, miért pont Brooke-t használtad fel az érzelmeid leírásához?

    - Evie -

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Evie!

      Igen, más is említette, hogy meglepődött, amikor meglátta a fandomot. Régóta szeretem a sorozatot, de valahogy csak most éreztem késztetést arra, hogy írjak valamit ezzel a fandommal kapcsolatban.
      Igen–igen, szerintem eléggé egyértelmű, hogy leginkább a saját érzéseimet vittem bele, Brooke-ot csak szimplán felhasználtam "ürügynek".

      Gondolkodtam azon, hogy bejelöljem-e az ooc!Brooke taget, de nem éreztem szükségesnek, mert szerintem valamilyen szinten karakteren belül sikerült maradnom. :D

      Kérdésedre pedig a válasz: Brooke-al nagyon tudok azonosulni rengeteg szempontból, főleg most ilyen "szerelmi/romantika" terén. Brooke és Lucas kapcsolata kicsit hasonlít az enyémre, azért is esett rájuk a választásom. A lényeg annyi, hogy sok az egyezés köztem és Brooke között.. néha magamat látom benne. :)

      Köszönöm a kommentedet! ❤️

      Puszi,
      Lina

      Törlés
  3. Várható folytatás hozzá esetleg? ^^ Nagyon tetszett, csak azt sajnáltam,hogy kicsit rövid lett :) Brooke vívódásait jó volt olvasni, együtt tudtam vele érezni, jól áttudtad adni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lotti!

      Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet a novella. Hát, nem hiszem, hogy ennek lesz folytatása, de mindenképpen fogok még Brooke és Lucas novellát vagy egypercest írni. :)

      Örömmel olvasom, hogy átérezted! :) Köszönöm a kommentedet! x

      Puszi,
      Lina

      Törlés
  4. Szeretem az ilyen rövidke szösszeneteket, mert annyi érzést és gondolatot lehet beléjük sűríteni, hogy összefacsarodik az ember szíve.
    Neked is sikerült most megfogni engem, szóval újfent köszönöm az élményt! *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves ViPa!

      Igen, ebben én is teljesen egyetértek, azért szeretek egyperceseket meg rövidebb szösszeneteket írni, mert hihetetlenül jó érzés minden érzést úgymond "belezúdítani". :D

      Én köszönöm ismételten a kommentedet, feldobják a napjaimat! ♥

      Puszi,
      Lina

      Törlés

© Agata | WS
x x x x x x x.